vrijdag 15 januari 2021

Floating and Fluttering Bundle | Stampin' Up!

 



Dit is een super leuke bundel die ik even in de Spotlight wil zetten. Zeker voor liefhebbers van vlinders is dit een super gave set. Vlinders doen het altijd leuk op je project.
Stampin Up heeft er al enkele voorbeelden mee gemaakt, zie de foto hieronder.





De Floating and Fluttering Bundel kost 56,40 euro en deze bestaat uit de stempelset met bijpassende stanzen. 










Vul je dit bedrag tijdens de SAB periode aan tot 60,00 euro door b.v. Stampin Demensionals van 5,00 euro erbij te kopen dan mag je een gratis product uit de SAB Flyer kiezen. Het "Oh So Ombre"designpapier is b.v heel erg leuk hiermee te combineren.





Je kan in de webwinkel betalen met een Credit Card of met een PayPal account.
Wil je liever via mij je bestelling plaatsen dan kan dat ook. Stuur mij in dit geval een mailtje naar m.zwackhalen@planet.nl
Ik help je graag. Ook met vragen of advies kan je bij mij terecht.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: