woensdag 6 januari 2021

You're The Best

Toen ik door de nieuwe Januari-Juni Catalogus bladerde viel mijn oog als eerste op de "Dragonfly Garden" set. Ik vindt de details zo mooi van de bloemen en de libelle dus deze kwam zeker op mijn verlanglijst.

Deze keer heb ik gestempeld op Crumb Cake en de afbeelding ingekleurd met de Watercolor Pencils.    Dat leuke stikrandje is gedaan met de nieuwe "Stitched With Whimsy Dies". Deze stanst hem niet uit maar geeft het een speels accent. Als laatste detail heb ik er een metalen lieveheersbeestje opgeplakt.




Zo heb je snel een leuk en simpel kaartje gemaakt. :)



Dit is de stempelset die ik gebruikt hebt. Niet teveel gezegdd toch?:)  Bij deze stempel is ook een bijpassende pons te verkrijgen om de libelle uit te stansen.                                                                  Koop je hem als bundle dan krijg je hem met 10% korting en kost hij 62,00 euro. En omdat het nu SAB is mag je ook nog eens een gratis SAB artikel uitzoeken. Toppie toch? :)


Heb je vragen of wil je iets bestellen stuur mij dan gerust een mailtje en ik help je graag verder. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien



Geen opmerkingen: