zondag 3 januari 2021

Partial Scene Masking with Dies

Als eerste wil ik iedereen een Gelukkig Nieuwjaar wensen. Hopen dat dit een beter jaar wordt voor ons allen. ;)


Ik had de eer om de eerste Challenge van dit jaar te bedenken bij de DCL. En ik moet zeggen het wordt steeds moeilijker om iets nieuws te bedenken.
Deze tutorial kwam ik tegen op you-tube en toen dacht ik dit wordt hem.
Gedeeltelijk Masking met behulp van Dies.
Dit filmpje legt uit hoe het werkt.



 


Voor de achtergrond heb ik gekozen voor lichte kleuren.
De teamleden hebben heldere kleuren gebruikt en dat geeft meteen een heel ander resultaat.
Neem maar eens een kijkje op ons Challenge Blog.








Deze grappige ezel komt uit de SAB set  Darling Donkeys. Mijn favoriet. :) 
Op 5 januari start de SAB weer en dan kan je bij elke bestelling van 60,00 euro een gratis artikel uitzoeken waaronder dus deze.





Ik hoop dat jullie weer gezellig mee gaan doen met ons.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Ik vond het een hele leuke challenge om te doen Rosalien. Je kaart met deze ezel is super grappig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Rosalien en je hebt een leuke challenge bedacht vind ik. Ook je voorbeeldkaart is leuk geworden. Mooie kleurtjes en die vrolijke ezel steelt de show.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Heel erg leuke challenge en een supergave en geinige kaart, Rosalien!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk om te doen Rosalien! Dus een geslaagde challenge en een mooie kaartje met die leuke ezel!