zaterdag 9 januari 2021

Sending a Smile Your Way

Hebben jullie het schitterende papier al ontdekt in de nieuwe Catalogus op blz.11?

Met de stempels zelf heb ik niet zoveel maar de rest van de suite vindt ik geweldig!                                          Voor mijn kaartje heb ik de "Love You Always Specialty Designer Series"  en de "True Love Designer Series" gebruikt. Uit de laatste serie heb ik de bloemen geknipt en ingekleurd met de Stampin Blends.





Het designpapier dat ik als achtergrond gebruikt hebt heeft ook een mooie glans. En kijk nu eens hoe sjiek de kaart is. Achter de bloem heb ik nog een stukje silver thread gedaan. ( retired )


Ook interresse in de suite, papier of iets anders? Geef je bestelling door en vergeet niet dat je bij elke 60,00 euro een gratis SAB artikel mag uitzoeken. ;)


Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Marjan zei

Prachtig die achtergrond en heel mooi kleurwerk op je bloemen! Mooie kaart, Rosalien!