dinsdag 19 november 2019

Blog Hop Stamp Impressions Team : Use Your Scraps




Het is weer tijd voor een nieuwe Blog Hop van het Stamp Impressions Team.
De Blog Hop begint deze keer bij Salina.


En als het goed is komen jullie nu bij Sigrid vandaan.


https://sigridsmeineart.blogspot.com/2019/11/use-your-scraps.html



Deze keer is ons Thema : Use Your Scraps, met andere woorden gebruik je restjes op.


Ik had een serie strookjes van de In Color serie op mijn bureau liggen en die heb ik om en om geplakt op Whisper White Cardstock en daaruit de tekst gestanst met de "Hand-Lettered Prose" Dies.
Op een ander stuk Whipser White Cardstock heb de 2 hoeken schuin afgeplakt en ben ik er met de Sponge Brayer en inkt overheen gegaan. Hiervoor heb ik de kleuren Terracotta Tile en Pretty Peacock gebruikt.
Daarbovenop heb ik de tekst geplakt en deze heb ik met een Project Life pen omgetrokken
zodat de tekst meer naar voren komt.
En als laatste nog een paar accenten toegevoegd.






Ik hoop dat ik jullie weer op nieuwe ideëen gebracht hebt.
Heel veel plezier met de Blog Hop.

En dan mogen jullie nu verder hoppen naar Babs.


https://rosamaedchen.blogspot.com/2019/11/stamp-impressions-bh-use-your-scraps.html





Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

Salina - PaperStar* zei

De kaart is echt heel leuk Rosalien! Leuke manier om strookjes te gebruiken. Deze onthoud ik zeker 😅

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan Rosalien! Mooi zo die letters! En zo kun je je scraps nog heel goed gebruiken! x Yvonne

rosa Mädchen zei

Love this idea. The letters look good with the different paperstrips.

Fanny Minne zei

Dit is echt een wow-Moment, dat ziet er zo goed uit Rosalien!!