zondag 10 november 2019

Challenge DCL

Vandaag is het mijn beurt om de Challenge te verzorgen bij de Dutch Card Lovers en die luid als volgt:

Mijn opdracht voor deze Challenge is om een kader op je kaart te maken met een afbeelding die van de kader afloopt. ( zie foto  )
Met dank aan Laura voor de foto die ik mocht gebruiken als inspiratiebron.





Ik had eerst een ander kaartje gemaakt voor de Challenge maar vergat dat de kader ook gemaakt moest worden dus heb ik snel een nieuwe gemaakt. Dom, dom, dom.....


En dit is het nieuwe kaartje geworden.
Voor de achtergrond heb ik de kleuren Pool Party, Bermuda Bay en Night Of Navy gebruikt.
Daarop heb ik wat waterdruppels gesproeid zodat je de lichte vlekjes krijgt.
Als laatste heb ik met Memento Inkt de afbeelding en tekst gestempeld met behulp van de Stamparatus.







Kom zeker een kijkje nemen voor inspiratie op ons Challenge blog. De Teamleden en onze Gastdesginer hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt.


Een fijne dag. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

5 opmerkingen:

Marjan zei

Je eerste kaartje heb ik ook gezien, een mooie, maar deze is nog mooier!

gerrie zei


Een echte CASkaart Rosalien, eenvoudig maar mooi.
Groetjes, Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie inspiratie-kaart Rosalien. Gave eland.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

En heel mooi kaartje Rosalien! Je kader is prachtig gekleurd!

Nicole Parmentier zei

Ja dat kader moet er natuurlijk wel bij! Ik vind je kaartje prachtig, heel sfeervol! En een erg leuke challenge weer!!