vrijdag 22 november 2019

Lift Challenge

Voor het eerst sinds zeer lange tijd doe ik weer eens mee met een Challenge.
Ik zag deze Lift Challenge voorbij komen en dacht, leuk ik ga mee doen.
De bedoeling is dat je zelf een achtergrond maakt met een mask. Daarbovenop moest een tekst of afbeelding komen. Ik heb ze beiden gedaan. ;)
Ik heb hierbij een mask van SU gebruikt en de stempelset Sea Of Textures.




Voor de kleuren ben ik gegaan voor Granny Apple Green, Highland Heather en Mango Melody.
Dit zijn heerlijke vrolijke kleuren.




Ook zin om mee te doen met de Lift Challenge? Je vindt ze hier


Een fijne dag en bedankt voor het langs komen. :)




Creatieve Groetjes,



Rosalien

5 opmerkingen:

Marjan zei

Wat issie LEUK!! Enig die octopus die de letter vasthoudt, mooi achtergrondje ook. Gaaf kaartje, Rosalien en fijn dat je met ons meedoet!

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuk kaartje is dit! Echt grappig verzonnen en het achtergrondje is ook tof!

Cornelie zei

Hé Rosalien, wat leuk dat je meedoet!! En wat een toffe kaart. Onwijs leuk bedacht dat de octopus die de letter vasthoudt. Erg leuke lift. Dank je wel voor het meedoen!

Dora zei

Dit is toch super leuk!!!

Ankie vd Polder zei

Oh deze is echt te leuk!