zondag 24 november 2019

Stitches - Stitches - Stitches

Vandaag hebben we alweer de laatste Challenge van dit jaar bij de DCL.  En dit sluiten we af met een Challenge van Ellen die deze keer  Stitches  ( stiksteekjes ) wil zien op je kaart.
Je mag ze tekenen, stempelen, borduren als achtergrond etc.


Ik had een restje van het "Feels Like Frost" designpapier liggen en het leek mij leuk hier een kader omheen te maken om zo diepte te creëren.
Voor de basiskaart  heb ik Balmy Blue Cardstock gebruikt en de tekst is gestempeld in de kleur Night Of Navy en de stippen met Balmy Blue. Dat steekt weer mooi af bij het geheel.
Het is een simpel en snel te maken kaartje geworden. Ideaal in deze periode waar we toch al zo druk zijn met de komst van de Sint en de feestdagen.



Heb je ook zin om mee te doen met onze Challenge? Je vind de Dutch Card Lovers hier.


Maak er een fijne dag van en tot de volgende keer.




Creatieve Groetjes,


Rosalien


4 opmerkingen:

gerrie zei


Prachtige kaart Rosalien, ik heb ook nog een pakje van dat DSP, wat een mooi voorbeeld.
Groetjes, Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, ik vind hem prachtig Rosalien. Je kaart geeft écht een vorst-gevoel vind ik..mooi.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooie kaart met een chique uitstraling, het kader is prachtig!

Ellen zei

Super kaart Rosalien, heel mooi voorbeeld voor de uitdaging met de stiksels.
Groetjes Ellen