maandag 11 november 2019

Demodag in Arnhem

Hénène en Kaylee organiseerde afgelopen zaterdag een dag voor demonstratrices. En heel bijzonder was het dat Sara en Sean ( CEO van Stampin UP ) erbij aanwezig waren.
Aangezien ik niet naar Onstage kon was het ontzettend gaaf om hierbij aanwezig te kunnen zijn.
Zo leuk om iedereen weer te zien en bij te kletsen en ook nog lekker creatief bezig te kunnen zijn. Hoewel....er kwam niet zo heel veel uit mijn handen....hihi....
Tevens was het ook een mooie gelegenheid om met Sara en Sean te praten of op de foto te gaan wat we dus ook gedaan hebben. ;)
Hieronder volgen een aantal foto's van de dag.



                                                      Sean, Sara, Kaylee en Hélène.


Nadat Hélène ons welkom geheten had wilde Sara ook nog iets zeggen.




Kety is hier heerlijk aan de knutsel. Ze wilde eigenlijk niet op de foto maar deze is wel heel erg leuk geworden.



Sara kwam daarna alle tafels langs om met iedereen te praten en onze vragen te beantwoorden.
Hier kijkt ze even naar mijn snijmachine.



Later zijn Kety en ik nog even met Sara en Sean op de foto geweest.



En natuurlijk ook samen even poseren en ook met Hélène.



Na de lunch ( die erg lekker was ) hebben we nog een groepsfoto gemaakt voor het Hotel wat een hele klus was met zoveel dames. Maar hij is super gelukt.


S' middags was er een loterij waar ik een klein prijsje gewonnen had...hihi..



En voor je het weet is de dag weer voorbij en moet je weer afscheid nemen.
De dag was super georganiseerd en heel erg gezellig en we kunnen hier weer even op teren. ;)


Lijkt het jou ook leuk om zo'n dag bij te wonen stap dan ook in als demonstratrice zodat je ook hier bij aanwezig kan zijn en ook naar de activiteiten van Stampin Up zelf kan gaan. Het is er altijd reuze gezellig.
Je mag mij altijd mailen voor vragen of informatie. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: