dinsdag 21 oktober 2014

Convention Stampin Up in Brussel # 1

We zijn alweer een paar dagen thuis van Convention en zo langzamerhand draait hier alles weer op rolletjes. De wassen zijn gedraaid en al bijna droog om gestreken te worden. Zo geen zin in....;)

Zojuist  heb ik de swapjes en cadeau's die we gekregen hebben tijdens Convention op de foto gezet.
Er waren wat problemen met mijn foto toestel in Brussel dus ik heb even de beste foto's uitgezocht en daar zal ik het dus mee moeten doen. ;)

Samen met Mathilde, mijn upline, zijn we vorige week woensdag naar Brussel afgereisd. Onderweg was er vertraging waardoor de Tom Tom ons een andere route liet rijden. Helaas kwamen we in de spits Brussel binnen rijden. Wat een gekke huis en een drukte was het.
Op een gegeven moment stuurde Tom Tom ons rechts een straat in waar 4 rijen dik het verkeer helemaal dicht zat. Wij stonden helemaal rechts en moesten 4 banen naar links om daar de afslag te nemen. Is het ons eindelijk gelukt om net op tijd op de linkerbaan te komen om de afslag te nemen veranderd de Tom Tom van gedachten....pfffff.......moest ik de 4 banen weer helemaal terug naar rechts en daar de afslag nemen....lol...Gelukkig ging het daarna goed en zijn we heelhuids aangekomen.

Het hotel waar wij zaten was net nieuw en zag er mooi en verzorgd uit. En het was daar vandaan 15 minuten lopen naar het Brussels Square Meeting Centre. Perfect dus. De auto kon mooi in de garage onder het Hotel blijven staan. Super, want parkeren in Brussel is een ramp. ;)

Donderdags zijn we Brussel in geweest. Wat een mooie en gezellige stad is het. Het bruist er gewoon.
Het barst ook van de Chocolade en Wafel winkels. Jammie!!!
Je kan natuurlijk niet naar Brussel gaan en zonder chocola thuis komen. Dus ook voor het thuis front heb ik wat meegenomen. Ze hebben het maar kort overleefd want gisteren hebben we het laatste bonbonnetje opgesnoept...lol....heerlijk waren ze.
Het leuk is dat ik ook glutenvrije bonbons tegen kwam voor mijn dochter die Coeliakie heeft. Dus ook voor haar heb ik een zakje meegenomen.
Hier is een impressie van Brussel.

Bij het Brussels Square Meeting Centre.

 
 
 

De grote Markt.








 




Manneke Pis.



Close-Up.


Wisten jullie trouwens dat er ook een vrouwelijke vorm van Manneke Pis is? Jeanneke Pis. Wij hadden er nog nooit van gehoord. Deze foto heb ik even van internet gehaald. Het was zo donker toen we haar vonden dat we geen foto konden maken.



Chocolaterie en Wafels.







En we kwamen een Chocolaterie tegen die Mathilde heette. :) Hoe grappig is dat?



Donderdagavond was de Silver 2 receptie waar wij verwelkomt werden met een heerlijk fris en koel drankje. De staf van Home Office was er en Shelli met haar man Sterling. Na even met een aantal mensen gebabbeld te hebben werden wij uitgenodigd om aan tafel te komen.
Op onze borden lagen keurig een paar cadeau' s. ( jammer dat ik vergeten ben om hier een foto van te maken, de tafels zagen er zo mooi uit )
We kregen een mooi SU notieboekje en een etui met een paar SU pennen. :)


De tafels waren keurig versierd en na een welkom woord van Shelli, werd er een sketch opgevoerd door de medewerkers van SU. :)
Hierna werd het eten geserveerd en speelde ondertussen een bandje met muziek.
We kregen telkens kleine lekkere hapjes geserveerd in kleine schaaltjes en als afsluiting een chocolade fontein.
Gelukkig dacht ik er wel aan om van het eten een foto te maken. ;)



Het is al zo'n lange post geworden dat ik het maar even ga verdelen. Morgen zal ik het vervolg erop zetten. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: