zondag 26 oktober 2014

Kerst Ster

Vandaag is het mijn beurt om de Challenge bij de Dutch Card Lovers te verzorgen.
En ik heb gekozen om iets in het thema Kerst te doen.

Mijn uitdaging is:

Het wordt weer tijd om ons voor te bereiden op de Kerst zodat we straks niet alles op het laatste moment moeten doen.
Mijn opdracht is maak iets in het Thema Kerst, dat kan een kerstkaart zijn, een creatie voor in de kerstboom, menukaartjes, tafeldecoratie etc. Laat je fantasie de vrije loop en verras ons met jouw mooie creatie
.

Deze keer heb ik voor een Kerst Ster doosje gekozen in plaats van een kaart. Deze zijn zo leuk om zelf te maken. Met behulp van de Star Framelits kan je ze in diverse maten maken.






Gebruikte Materialen:
Designpapier: Under The Tree Specialty Designer Series paper, Gold Foil Sheet, Silver Glimmer Paper, Fancy Foil Designer Vellum.
Gereedschap: Snowflake Card Thinlits Die, Star Framelits, Perfect Polka Dots Embossingfolder, Banner Punch, Sticky Strip.
Embellishments: Gold Bakers Twine.

Doen jullie ook mee met de Challenge? Een mooie gelegenheid om bv. te beginnen met de kerstkaarten zodat je straks niet alle stress hebt als alles op het laatste moment moet. ;)

Geniet van deze dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog. :)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Marjan zei

Schitterend doosje!

Jolanda Cuper zei

Echt mooi! Erg leuk voor een paar bonbonnetjes o.i.d.!