maandag 20 oktober 2014

Een Impressie van de Convention in Brussel

Stampin Up maakt altijd een kort filmpje met de hoogtepunten van Convention. En het is zo leuk om dit weer terug te zien. :)
Ik kijk alweer uit naar volgend jaar. Dan wil ik er weer heen. :)




Ook jij kan er bij zijn. Lijkt het jou ook leuk om volgend jaar mee te gaan? Denk er dan eens aan om ook Demonstratrice te worden.
Je kan nu nog gebruik maken van de Aktie als je instapt dat je een half jaar lang elke maand gratis een pak Designer Series Paper uit mag zoeken. De eerste set kan je al in November bestellen en de laatste in April 2015.
Deze Aktie geld echter tot de 24e deze maand. Dat is dus nog een paar dagen.

Mocht je hierover vragen hebben dan kan je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl 
Ik vertel je er graag alles over.
En stap je bij mij in  het Team dan ontvang je van mij ook een starterspakket om je op weg te helpen.

Wil je niet langer wachten dan kan jij je hier aanmelden.

Veel plezier met kijken. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: