woensdag 22 oktober 2014

Weekly Deals en kaartjes voor Convention

Zo ben je onderweg naar Brussel en een week later zit je weer thuis en is het weer tijd voor de nieuwe Weekly Deals. ;)
Zit er iets voor je bij laat het mij dan weten dan bestel ik het mee voor je met de verzamelbestelling.
Heb je iets anders nodig uit de Catalogus dan kan je mij dat ook doormailen.
Mail je bestelling in beide gevallen door naar m.zwackhalen@planet.nl

Voor degene die het gemist hebben, je kan bij mij ook sparen voor korting en bij een bestelling van 75,00 euro betaal je geen verzendkosten.
Ook kan ik versturen via DHL wat betekent dat pakket post 4,00 euro is, in plaats van 5,95 van SU of 6,75 van de PTT.
Hier kan je er alles over lezen.

Wil je een Catalogus ontvangen met je bestelling dan doe ik hem er gratis bij. Laat het mij in dat geval wel even weten. ;)




Gisteren liet ik jullie al mijn swapjes zien voor Convention. Hier op deze foto's zijn ze wat beter te zien en kan je ook zien welke materialen ik gebruikt hebt.


Deze swapjes heb ik geruild met mijn collega' s.


Het sneeuweffect op de kaart heb ik met de Uni-Ball Signo Pen gedaan en het geeft zo'n leuk resultaat op de kaart.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Cherry cobbler, Baked Brown Sugar.
Stempels: Ornamental Pine.
Inkt: Soft Suede, Early Espresso, Cherry Cobbler.
Pen: Uni-Ball Signo Pen.
Embellishments: Bakers Twine Cherry Cobbler.
Gereedschap: Glue Dots


Dit kaartje heb ik ingekleurd met de Blendabilities en met de Color Lifter heb ik de kleuren licht gemaakt. Juist dat subtiele kleurtje maakt het geheel heel mooi.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Crumb Cake, Cherry Cobler, Whisper White.
Stempels: Beauty of the Season, Wondrous Wreath.
Inkt: Memento Tuxedo Black, Cherry Cobbler.
Embellishments: Gold Sequins Trim.
Gereedschap: Piercing Mat, Piercing Took, Paper Piercing Pack Essentials.
Blendabilities: Color Lifter, Cherry Cobbler, Smoky Slate, Night of Navy, Skin Tone Assortment,
Tombo Glue.




En dit swapje was voor mijn room maatje.
Het doosje was gevuld met lekkere chocolaatjes.
In het boekje heb ik wat mooie teksten gestempeld en ook de bloemen, takjes en vlinders weer terug laten komen. Op het doosje dito zodat één mooi passend geheel is.
De afbeeldingen heb ik ingekleurd met inkt en de aquapainter. De vlinder en bloem op het doosje heb ik op Watercolor Paper gestempeld en daarna uit gestanst en geknipt.









Gebruikte materialen voor beide projecten:
Cardstock: Crumb Cake, Mossy Meadow.
Designpapier: In Color Designer Series Paper Stack.
Watercolor Paper.
Stempels: From the heart, Papillon Potpourri, Dictionary, Choose Happiness, Feel Goods.
Stampin Write Marker: Blackberry Bliss.
Inkt: Tangelo Twist, Mossy Meadow, Blackberry Bliss, Early Espresso, Crumb Cake.
Gereedschap: Bitty Butterfly Punch, Aquapainter, Gift Box Punch Board, Flower Fair Framelits.
Embellishments: Basic Hodgepodge Clips, Linnen Thread, Stitched Satin Ribbon Tangelo Twist.
Notitieboekje.

Een fijne dag allemaal, hier komt zojuist het zonnetje even door na de regenbui van zonet. Heerlijk!

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: