donderdag 21 februari 2019

Dans door het leven......

Een paar weken geleden hadden we bij de Dutch Card Lovers een Challenge om een Quote op je kaart te gebruiken.
Door omstandigheden lukte het mij niet om de kaart op tijd te maken. Dus hier is hij alsnog. ;)
Ik ben deze keer gegaan voor een clean and simple kaartje.





De achtergrond heb ik gestempeld in de kleur Balmy Blue. ( een hele mooie zachte kleur blauw )
De stempel die ik hierbij gebruikt hebt komt uit de set Bokeh Dots.
Uit de Botanical Butterfly Designer Paper ( SAB Item )  heb ik een vlinder geknipt en op de kaart geplakt met een Glue Dot.
De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse set Vlinderdans.



Hoe leuk kan een simpel kaartje zijn. :)




Dit is het prachtige Botanical Butterfly Designer Series Paper uit de Sale a Bration Aktie.
Deze kan je gratis ontvangen bij een bestelling van 60,00 euro.



De stempel Vlinderdans past hier super bij. ;)
En het leuke is dat er ook een bijpassende pons bij  te verkrijgen is. Wil je beiden dan ontvang je 10% korting op de Bundle.





Heb je vragen of je wil je iets bestellen dan help ik je graag.
Stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl



Voor nu een fijne avond en tot de volgende keer. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien