zondag 24 februari 2019

Happy.......

Al is Valentine al voorbij toch wil ik jullie dit kaartje nog laten zien. :)


In het Floral Romance Specialty Designer Series Paper zit o.a.  dit schitterende bedrukte vellum.
Deze heb ik over de Whisper White basis kaart heen gevouwen.
In het midden van de kaart heb ik 2 gaatjes geprikt en hier Silver en Whisper White Bakers Twine doorheen geregen en vastgezet met een strik.
De tekst "Happy" is gestanst met de Happy Birthday Thinlits in Whisper White en Petal Pink. Eigenlijk zit die tekst aan elkaar vast en heb ik het gedeelte birthday weg geknipt.
De tekst in  Petal Pink  heb ik achter het Whisper White geplakt zodat er een soort van schaduw ontstaat.
Met de Be Mine Stitched Framelits heb ik de hartjes uit gestanst.
De stickers met de tekst "Valentine's Day" komt uit een sticker set van Prima Marketing die ik nog had liggen.
Het zwart steekt hier mooi bij af.
Achter het hartje heb ik het vellum met een glue dot vastgemaakt aan de basiskaart zodat het op de plek blijft zitten.




En hebben jullie Valentine gevierd?
Ik heb er aan gedacht maar omdat de chemo door omstandigheden een dag verschoof en op Valentijns dag viel hebben we niks gedaan. Aan het einde van zo'n chemo dag is mijn man helemaal op en beroerd en heeft dan een paar dagen nodig om bij te komen.
Volgend jaar nieuwe kansen. ;)


Een fijne avond en tot de volgende keer. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

Dora zei

Mooie zachte uitstraling heeft dit kaartje. Wij vieren dat niet.