zondag 17 februari 2019

Nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers

De uitdaging bij de Dutch Card Lovers  is deze keer om een kaart te maken zonder tekst. Best lastig moet ik zeggen want je bent gauw geneigd om toch een tekst toe te voegen.
Ik heb gekozen voor de super leuke  paarden stempelset "Let It Ride".






De combinatie van kleuren en rondjes vond ik een beetje westernsachtig aan doen dus wilde ik er graag een lasso bij. Maar ja, hoe maak je die?
Op You-Tube vond ik een filmpje hoe je die moest maken.


Het is echt een kaartje geworden voor een stoer paardenmeisje/jongen.
Ken jij een meisje/jongen die gek is op paarden en het leuk vind dit kaartje te ontvangen?
Laat dan een reactie achter en één iemand vind straks dit kaartje in de brievenbus. :)




Creatieve Groetjes,


Rosalien


Geen opmerkingen: