donderdag 28 februari 2019

Enjoy The Simple Moments....

Wij krijgen allemaal te maken in ons leven met Ups en Downs. Wij zitten in zo'n down periode dat niet alles gaat zoals wij dat zouden willen. En juist dan is het belangrijk zoals de tekst op de kaart zegt te genieten van de kleine dingen. En dat doen wij. ;)





Deze haan komt uit de SAB set  "Home To Roost"  en ik vindt hem geweldig. :)
Zoek maar eens op Pinterest naar voorbeelden en je ziet de prachtigste exemplaren voorbij komen.

Deze keer heb ik niet Whisper White cardstock als basis gekozen maar Bermuda Bay.
De afbeelding heb ik gemat op Mango Melody cardstock en beiden heb ik uit gestanst met de Rectangle Stitched Framelits.
De haan heb ik ingekleurd met de Stampin Blends en hiervoor heb ik de kleuren Mango Melody, Bermuda Bay, Pumpkin Pie en ik dacht Smoky Slate gebruikt.
Nog een paar Glitter Enamel Dots erop en de kaart is klaar.










Zondag gaat er een verzamelbestelling de deur uit. Kan ik nog iets voor je mee bestellen? ( vergeet niet een gratis SAB artikel uit te zoeken bij elke 60,00 euro die je besteed )
Je kan mij een mailtje sturen op m.zwackhalen@planet.nl
Ook voor vragen of advies kan je bij mij terecht. Ik help je graag.




Creatieve Groetjes,




Rosalien



2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

idd een zeer mooie haan en kaartje, eenvoud siert.

Dora zei

Mooi!!