vrijdag 15 februari 2019

SAB Second Release

Het is even rustig geweest hier doordat zowel mijn man als ik geveld waren door de griep.  Aangezien mijn man chemo's ondergaat voor de Leukemie en Hodgekin had de griep grote gevolgen voor hem. Hij heeft met hoge koorts enkele dagen in het ziekenhuis gelegen maar is gelukkig weer thuis en het gaat goed.
Gisteren kregen we ook goed nieuws te horen. De chemo's slaan aan en de stamceltransplantatie kan in werking gezet worden. Heel spannend allemaal en heel erg opgelucht dat de chemo's zijn werk doen.


Maar ondertussen heb ik ook  nieuws over de Sale a Bration Aktie, want die gaat gewoon door. ;)




Vanaf vandaag hebben we nieuwe SAB artikelen in ons assortiment.
Vandaag heb ik ze binnen gekregen dus ik hoop er snel mee aan de slag te kunnen. :)

De Flyer kan je hier online bekijken.



Zondag 17 Februari gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
Wil je iets mee bestellen? Mail mij dan voor zondag 18:00 uur je bestelling door aan mij.

Een heel fijne weekend allemaal. ;) Het beloofd ook een mooi weekend te worden met echte voorjaars temperaturen. Heerlijk!! Geniet ervan.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Dora zei

Fijn dat jullie van de griep herstellen. Ook fijn dat de chemo aanslaat. Sterkte verder.