dinsdag 26 februari 2019

Hello...

Ja hoor, daar is hij weer. De kikker uit de "So Hoppy Together"  set. ( SAB artikel )
Ik blijf hem leuk vinden. :)





Ik heb de kikker gestempeld op Whisper White Cardstock.
Vervolgens heb ik de Masking technique gedaan door de kikker nog een keer te stempelen op een pot-it velletje en deze uit te knippen en hier bovenop te plakken.
Nu kan je de achtergrond stempelen.
Als eerste heb ik de Crackle achtergrond gestempeld in Old Olive en daarna de bloemen/gras in Tranquil Tide.
Als je nu het pot-it papiertje weg haalt zal je zien dat alles achter de kikker doorloopt.
De kikker is ingekleurd met de Stampin Blends en de achtergrond heb ik gesponsd in de kleuren Pear Pizzazz en Old Olive.
In mijn voorraad vond ik nog van die wiebeloogjes met oogleden en ooghaartjes erop in de kleur groen. Deze pasten er perfect bij.
Met de Labeler Alphabet stempel heb ik de tekst "Hello" gestempeld. De tekst heb ik uitgeknipt en met dimensionals op geplakt zodat er diepte ontstaat.
Door de tag heb ik een stukje Burlapt Ribben gedaan en met Linen Thread vastgemaakt.
De Tag is daarna met dimensionals op een Note Card bevestigd.



Al met al ben ik best tevreden. :)








Zondag 3 Maart gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.


Wil je iets mee bestellen?
Ik zie je bestelling graag voor zondag 18:00 uur tegemoet. Ik help je graag ook als je ergens vragen over hebt.
Je kan mij mailen op :  m.zwackhalen@planet.nl


En vergeet niet een gratis Sale a Bration artikel uit te zoeken bij een bestelling van 60,00 euro of een duurder Sale a Bration artikel bij een bestelling van 120,00 euro. ( bij een bestelling van 120,00 euro mag je ook 2 Sale a Brations artikelen uitzoeken die je anders bij een bedrag van 60,00 euro mag kiezen )



Een fijne avond en tot de volgende keer. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien