zaterdag 4 januari 2020

Blog Hop Nederlandse Demo's - Let's Party





Vandaag en morgen houden wij een groep Nederlandse Demo's een Blog Hop om jullie te inspireren met de nieuwe artikelen uit de Mini Catalogus en de Sale a Bration Brochure.


Tijdens de Sale a Bration periode die loopt van 3 Januari tot 31 Maart mag je bij een aankoopbedrag van 60,00 euro een gratis artikel uit de Sale a Bration Brochure uitzoeken.
Koop je bv. voor 120,00 euro dan mag je 2 artikelen uitzoeken of 1 duurder artikel. In de Brochure staat dit ook duidelijk aangegeven.




De Blog Hop vandaag begint bij Corinne en als het goed is komen jullie nu ook bij haar vandaan.




Deze keer heb ik een set uit de SAB Brochure gekozen die je misschien niet zo gauw zou kiezen.
Het is de bundel "Power of Hope". Je moet er van houden.
Dit is een bundel bestaande uit een chinese stempelset met een prachtige embossingfolder.
De afbeelding heb ik nog een keer op het SAB designpapier "Lily Impressions" gestempeld en uit geknipt en op de afbeelding geplakt. Het gezicht en de haar is ingekleurd met de Stampin Blends.




Wat je ook in de SAB Brochure vindt is het prachtige designpapier "Golden Honey Specialty Paper" en dat leek mij het perfecte papier om een klapper mee te bekleden.
Tevens heb ik de Tabbladen ermee bekleed zodat het een mooi geheel is.
Nu heb ik een leuk boekje waar ik notities en aantekeningen in kan maken.
Het enige wat ik nog wil doen is op de tabbladen een leuke tekst zetten maar hier ga ik eens rustig voor zitten in een later stadium. ;)







De volgende stop brengt jullie naar Petra.


https://petratimmer.nl/2019/01/04/vrolijk-het-nieuw-jaar-in/?fbclid=IwAR2ZaPfnzYzuj6w_sysSbejrPwL_yxlN7hrmOW8P9UIFjxRvejpo4rZRGkA



Ik wens jullie heel veel plezier met de Blog Hop.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

11 opmerkingen:

Salina - PaperStar* zei

Wat slim om het lilypapier te gebruiken voor de kimono! Echt heel leuk! Groetjes!

Ilona zei

Wat een mooie creatie van de Power of Hope en ook het bijtjes dsp op deze manier gebruiken is een superleuk idee.

groetjes Ilona

Kaatjecreatief zei

Mooi gedaan! Toch maar eens naar dat papier kijken.

Annette Elias-de Kijkkast zei

Leuk dat we beiden deze stempelset hebben gekozen! En dan ieder zo anders! Je map vind ik ook supermooi zo!

Marlieke zei

Ik vind je map waanzinnig gaaf geworden! Ik ben weg van dat papier. Die andere set / sab zou ik inderdaad niet snel kiezen, maa zoals jij er hier mee gewerkt hebt is het zeker wel inspirerend. Leuk!

Ellen Hamhuis zei

Op deze manier vind ik hem erg mooi Rosalien, mooi eenvoudig. Zie ik dat een set die me niet gelijk trekt toch heel is.

Ellen Liefting zei

Wat een mooie kaart. Ik vind deze set ook erg mooi. En leuke tip van die map bekleding. Dankjewel

Janet Raangs-van Wijk zei

Erg leuk Rosalien.

elly zei

Dat boekje! Helemaal geweldig! Superidee om het designpapier zo in te zetten. En nu ik deze kaart gezien heb ga ik de stempelset toch wel waarderen! Leuk gedaan, gr. Elly

Stampin' Harmony zei

Mooie kaart! En wat een gave map zo!

Durvina zei

Wat een mooie kaart, maar ik ben helemaal in love op de map die je hebt bekleed met het prachtige DSP!

groetjes, Durvina