vrijdag 10 januari 2020

Spread Your Wings and Fly!

Dit kaartje is gemaakt met de "Little Ladybug" stempel die je gratis ontvangt bij een gekwalificeerde verkoop van 375,00 euro tijdens de Sale a Bration Aktie.
Tijdens de pre-order in December hadden wij demo's kans om deze stempel los te kopen en dat heb ik toen gedaan.
Deze set bestaat uit heel veel verschillende lieveheersbeestjes en een aantal leuke teksten.
Voor het inkleurwerk heb ik de Stampin Blends tevoorschijn gehaald. Een heerlijk ontspannend werkje. :)





Het designpapier komt uit de "Peaceful Poppies Designer Series Paper".  Dit is echt een prachtige lijn. en deze vindt je in de Mini Catalogus op blz. 25.
Binnenkort laat ik jullie hier nog een leuk project mee zien. ;)

Een fijne avond en wie weet tot de volgende keer.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk fris lentekaartje!

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een heerlijke kaart, een plaatješŸ’– ik hou van muĆ«eletentjes. Ik hoor je denken, dat is dialect voor lieveheerstbeestjes.
Liefs Yvon