zaterdag 11 januari 2020

Folio Album

Ik had het al gezegd er zou nog een leuk projectje aan komen met het prachtige Peaceful Poppies Designpapier. Dit keer geen kaart maar een folio album. Deze stond al heel lang op de planning en nu heb ik dan eindelijk er één gemaakt.
Ik heb bewust geen embellishments of versieringen aan toegevoegd want dat komt straks als ik er foto's in doe. Maar ik denk dat ik er niet zoveel aan toevoeg omdat het papier al veel aandacht vraagt.














Om het iets duidelijker te maken heb ik er ook een You-Tube filmpje van gemaakt.







Ik vindt dit echt schitterende designpapier en ben tevreden met het resultaat.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

Anita zei

Geweldig Rosalien.
Iets voor een workshop.

Gr. Anita

creahetty zei

Pachtig !

Stampidoe@gmail.com zei

Wow, wat een geweldig mooi boekje is dit geworden, Roos. Ik zou er idd niet teveel foto,s in doen, maar bv foto,s van jullie gezin of bv alleen de kleinkinderen. Misschien 1 of 2 mooie gedichten erbij, meer heeft dit album. Niet nodig. 💖

Liefs Yvon

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig album Rosalien! Daar kun je heel wat foto's in kwijt.