zondag 19 januari 2020

We gaan naar Tropische Sferen




De uitdaging die Yvonne deze keer voor ons bedacht heeft bij de Dutch Card Lovers is om een Tropische kaart te maken.
Wat een heerlijk en vrolijk Thema, hier heb ik zin in.





Hier heb ik gebruik gemaakt van het mooie Tropical Oasis Designpapier uit de nieuwe Catalogus.
Voor de basiskaart heb ik gekozen voor de kleur "Mango Melody", die past er zo mooi bij en geeft het ook een vrolijke uitstraling.
Verdere producten die ik gebruikt hebt zijn de Tropical Chic stempel en bijbehorende Thinlits en de stempel Beautiful You en "Boeket vol Goede Wensen".
De tekst is een photopolymer stempel en dat heeft het voordeel dat je die kan buigen zoals ik gedaan heb op de kaart. zo loopt hij mooi rond met de kaart mee.

En ook zin om mee te doen? Je vind ons hier


Fijne dag.

En vanavond ben ik er weer met een nieuwe Post want dan hebben we een Blog Hop van het Stampin Impressions Team.
Zie ik jullie dan weer?


Tot laters.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Marjan zei

Toffe kaart, Rosalien!

Nicole Parmentier zei

Wat mooi Rosalien! Gaaf hoe je de jurk gepaperpieced hebt met hetzelfde papier!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Rosalien! En echt tropisch :) Leuk met de dame in een tropische jurk!