dinsdag 7 januari 2020

Challenges Dutch Card Lovers weer gestart

De feestdagen zijn weer voorbij en we komen weer in ons dagelijks ritme.
En dat betekent ook dat de Challeges weer gestart zijn.
Nicole heeft een mooie kleuren challenge bedacht voor ons.
Dit is haar kleuren pallet. Niet teveel gezegd toch??






Ik heb de kleuren Whisper White, Crumb Cake, Terracotta Tile en Smoky Slate gebruikt.
Toen de Mini Catalogus bij mij in de bus viel was het eerste wat ik zag deze mooie Parisian Blossoms Suite. Ik was verkocht en hij viel dus ook meteen in mijn boodschappenmandje. :)
Hij is niet alleen leuk te gebruiken voor kaarten maar wat dacht je van scrappen? Ik heb nog foto's van Parijs liggen waar deze bundel mooi bij past.
Dus wie weet zien jullie nog iets mooi voorbij komen later. ;)





Doen jullie ook weer gezellig mee? Het designteam en onze gastdesigners hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt en ook zo verschillend.



Creatieve Groetjes,


Rosalien


3 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi romantisch kaartje Rosalien. Het is inderdaad een prachtige set!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi kaartje Rosalien!! Zeker ook in deze kleuren!

Marjan zei

Mooie kaart Rosalien, leuk die Eiffeltoren en de mooie tekst!