woensdag 19 januari 2022

Blog Hop Stamp Impressions Team- Sketch




Deze maand hebben we een sketch als Challenge. Het is alweer even geleden dat ik een sketch gebruikt hebt dus super leuk om dit weer eens te doen.


Vandaag starten we de Hop bij Yolanda.

 

Als je al onderweg bent dan kom je nu bij Miranda vandaan.



Met de SAB Aktie had ik het mooie designapier  "Daffodil Afternoon" gekozen als gratis artikel.  En deze heb ik gebruikt voor mijn kaart. Dit grappige muisje komt uit de Hostess set "Mischievous Mice". En deze heb ik gedeeltelijk uitgestanst met de Stitched Dies, dit geeft een heel leuk en speels effect. Het muisje is ingekleurd met de Stampin Blends. Daarna nog een paar Polished Dots toegevoegd en klaar is de kaart. En voor ik het vergeet, de binnenkant van de kaart bevat nog een tekst.




Uir het designpapier heb ik met de Playful Alphabet de tekst HI gestanst en deze aan de binnenkant van de kaart geplakt. Kort en krachtig en genoeg ruimte over om te schrijven.




De Hop gaat verder naar Belinda.




Geniet van de Blog Hop en hopelijk doen jullie weer genoeg inspiratie op.


Hier nog even kort de volgorde van de Blog Hop:


Yolanda Pasterkamp-de Jonge

Sara Sayers

Sigrid Joch

Judith Gryspeerdt

 Martina Duchkowitsch

 Yvonne Spikmans-van Bruggen

 Salina van den Nieuwenhuizen

 Martina Auer

Miranda Versteeg

Rosalien Zwackhalen ( je bent nu hier )

Belinda Wenke

Fanny Minne



Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Martina zei

Such a cute card! Love it!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

De muisjes zijn zo schattig! Heel leuk kaartje Rosalien! x

Yolanda Pasterkamp zei

Zo'n schattige kaart, met dat muisje. Ik moest wel grinniken om de tekst binnenin... (had langere tekst verwacht... :-) )