zaterdag 22 januari 2022

Slimline Kaart

Slimline kaarten zijn op dit moment helemaal in en ook Stampin Up heeft ze ontdekt. Sinds kort hebben wij de Slimline stansen in het assortiment.


In het Nederlands heten ze Stijlvol stansen.




Zoals je op het plaatje ziet zitten er niet alleen 2 achtergrond dies in maar ook 2 super leuke randen. Deze zijn niet alleen heel leuk om er een rand op je kaart mee te maken maar wat dacht je van een boekje of een envelop. De achtergrond kan je bv ook uitstansen en als stencil gebruiken. Je ziet deze set heeft genoeg mogelijkheden. Hieronder zie je een paar voorbeelden van SU. Tevens zijn er bijpassende enveloppen te verkrijgen.




Ik heb natuurlijk ook een kaart gemaakt  en gecombineerd met de Hostesset  "Mischievous Mice". Deze keer heb ik gekozen  om pastelkleuren te gebruiken en hiervoor heb ik de kleuren Petal Pink, So Saffron, Soft Sea Foam, Balmy Blue en Whisper White gebruikt. 




De vakken heb ik afwisselend ingevuld met deze kleuren. Nu heb je een vrolijke verjaardagskaart voor een kind. Ik  denk dat ik weet wie hem gaat krijgen. :)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Wat een schattig verjaardagskaartje heb je gemaakt met deze mooie stans Rosalien. Heel lief met die pastel kleurtjes!