donderdag 13 januari 2022

Forever Blossoms

Vandaag heb ik een Clean and Simple kaartje gemaakt met de stempelset Forever Blossoms. De afbeelding is ingekleurd met de Stampin Blends. Dit blijft toch mijn favoriete kleurmedium. Om de achtergrond wat interresanter te maken heb ik deze geembossed met de Timeworn Type embossingfolder. Erg mooi! Het cardstock wat gebruikt is, is Whisper White in combinatie met Fresh Fresia. Lekkere frisse voorjaarskleuren. Deze keer heb ik geen tekst toegevoegd omdat ik die nog even vrij wilde laten. Pas als de kaart verstuurd wordt kijk ik of ik die er nog bij doe. Zo ligt de gelegenheid nog niet vast en kan ik hem voor alle doeleinden gebruiken.




Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik kijk alweer uit naar het voorjaar en de Tulpen. :)) 



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: