dinsdag 18 januari 2022

In The Moment

De stempelset In The Moment is mijn favoriete set uit de Mini Catalogus. Zo blij dat juist deze set wij gratis ontvingen met Onstage at Home. (  het grote evenement voor demo's van Stampin Up )


Zo ziet de set eruit.


Hij is zo leuk te gebruiken en voor veel doeleinden geschikt. Op Pinterest zal je vele mooie voorbeelden hiermee vinden.


Dit is mijn uitwerking geworden. Ik heb een soort doorkijkje gemaakt met de Layering Diorama Dies en daarbij mijn favoriete enbossingfolder  Timeworn Type weer gebruikt. Ik kon het niet laten. :)

Ook deze keer heb ik gekozen om er nog geen tekst op te doen maar pas toevoeg als ik hem ga gebruiken. 



Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze stempelset vinden? Net zo enthousiast als ik?



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: