woensdag 5 januari 2022

Mini Catalogus en SAB Brochure Online

Laat ik om te beginnen iedereen een Gelukkig Nieuwjaar wensen. Ik hoop dat we een mooi jaar krijgen  die wij in gezondheid mogen door brengen.


Bij Stampin Up begint het nieuwe jaar altijd met de komst van de nieuwe mini Catalogus en de SAB Aktie. En deze keer hebben we 3 nieuwe Nederlandse stempelsets waarvan 1 gratis te verkrijgen is gedurende de SAB periode. En laat ik nu net op deze set helemaal verliefd zijn. De teksten zijn super leuk.



Allereerst laat ik jullie de Mini Catalogus zien die je hier online kan bekijken.




In de Flyers hieronder kan je zien welke Nederlandse sets hierin staan.




Benieuwd naar de SAB Brochure? Deze kan je hier online bekijken.


Tijdens de SAB periode mag je bij elke 60,00 euro die je besteed een gratis product uit de brochure uitzoeken. Besteed je bv. voor 120,00 euro dan mag je ook inplaats van 2 artikelen 1 duurder artikel uitzoeken. Dit staat allemaal keurig aangegeven.



En hieronder vindt je mijn favoriete Nederlandse set van de SAB Aktie.



Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik. :)



En stap je tijdens de SAB periode in als demo dan mag je naast je Starterspakket 2 gratis stempels naar keuze uit zoeken.

Je Starterspakket kost 129,00 euro en hiervoor mag je voor 175,00 euro aan producten uitzoeken. En daarbovenop dus de 2 gratis stempelsets.


Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen dan mag je mij altijd mailen.


Veel plezier met het bladeren door de nieuwe Catalogus. :)


Fijne dag. 


Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: