maandag 2 maart 2015

Challenge DCL

Wij zijn druk bezig met de verbouwing van onze tuin. Vooral afgelopen week hebben we erg veel gedaan, met planten verzetten, bomen kappen, vijver leeghalen etc. Nu mag de Hovenier de rest doen. ;)

Door al deze drukte betekende het dat ik weinig tot geen tijd had om te freubelen, vandaar dat mijn kaartje voor de DCL ook een beetje laat op mijn Blog staat. ;)

Ellen bedacht een leuk Thema voor ons namelijk :

Gebruik je tekststempels of tekst dies......
Je kunt stempelen in herhaling of allerlei tekststempels met elkaar combineren. Je kunt achtergrondstempels met tekst gebruiken of alleen 1 grote sentimentstempel.
En in plaats van tekststempels kun je ook je tekst dies gebruiken.
Kortom geen afbeeldingen maar alleen maar TEKST.....



Mijn eerste kaartje wilde niet zoals ik wilde dus die belande in de prullebak. Vandaar dat ik toch maar voor een ander en eenvoudiger kaartje gekozen heb vanwege gebrek aan tijd.
Aangezien ik een aantal bedank kaartjes nodig heb deze maand koos ik ervoor om een serie te maken in dezelfde stijl.
Dit zijn ze.










Doordat ik 2 verschillende Designpapiertjes gebruikte uit de Stacked With Love Designer Series Paper Stack en 2 verschillende kleuren Cardstock lijken ze toch net even iets anders.
Je ziet het , het is een heel eenvoudig kaartje maar zo leuk geworden door dat gave lint. ;)


En natuurlijk heb ik deze maand voor de klanten ook een klein presentje bij de bestelling gedaan. ;)
Het is toch een feestmaand door de Sale a Bration Aktie dus dat vieren wij dan ook even extra mee. ;)
Omdat ik zo gek ben van het PomPon lint heb ik voor de klanten een stukje van dit gave lint en een setje Epoxy stickers in een Cellophane Bag gedaan. Hoe leuk is dat om te ontvangen bij je bestelling. :)





Een hele fijne dag nog en bedankt voor het langskomen. :)


Groetjes Rosalien



Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:



Built for Free Using: My Stampin Blog



Geen opmerkingen: