donderdag 19 maart 2015

SAB Kaartje en leuke Techniek Noorderlicht - Effect

Nog 1 1/2 week en dan is de SAB  Aktie alweer voorbij. Ongelooflijk hoe snel dat eigenlijk gegaan is.
Mocht je nog gebruik willen maken van deze Aktie en SAB artikelen  willen hebben wacht dan niet te lang met bestellen want op de stempels na zijn ze verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Dus Op = Op.

Vandaag weer eens een Clean and Simple kaartje. ;)
De stempels die ik gebruikt heb heten "For Being You" en "Nature's Perfecction". Beiden zijn SAB artikelen.
Ik heb alles ingekleurd met de Blendabilities in de kleur Coastal Cabana en Melon Mambo.
De vlinder heb ik met Stazon Black op Vellum gestempeld en vervolgens aan de achterkant ingekleurd.
De Pearls op het lijfje heb ik ook ingekleurd met de Blendabilities om het weer één geheel te maken.




Ik wilde jullie dit nieuwe filmpje van SU niet onthouden. Zo leuk! Charlotte laat hier een mooie Techniek zien hoe je het Noorderlicht-Effect maakt op een kaartje. Deze ga ik zeker eens uit proberen. Super leuk idee. :)






Hopelijk hebben we vandaag ook weer een mooie zonnige dag net als de afgelopen paar dagen.
Een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan mijn Blog. :)


Groetjes Rosalien


Deze artikelen heb ik gebruikt voor mijn kaartje:

Built for Free Using: My Stampin Blog


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eenvoud siert!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margot zei

Gaaf kaartje, leuke kleurtjes!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Geweldige kaart Rosalien, heerlijk cas