maandag 16 maart 2015

Een Lay-Out Vandaag

Deze keer geen kaart maar een Lay-Out.
De stempels die ik hier gebruikt hebt komen uit de stempel set "Best Day Ever" en deze kan je in de SAB Catalogus vinden .
Je ziet dat je ze dus behalve op een kaart ook heel leuk op een lay-out kan gebruiken.




De roze bloemen van de foto heb ik links terug laten komen in een rand. Hiervoor heb ik de kleur Melon Mambo gebruikt en deze na het beinkten 2x achter elkaar gestempeld waardoor je een donkere en lichte bloem afdruk krijgt. In het hart van de bloem heb ik een goudkleurige sequin gedaan. Dit geeft de bloem een leuk accent en haalt hem ook meteen op.
Deze bloem heb ik daarna ook op één van de tags terug laten komen.
De dots heb ik gestempeld in de kleur Baked Brown Sugar en ook deze heb ik afgestempeld zodat je 2 kleuren bruin te zien krijgt.
Een extra accent onder de foto en op één van de tags heb ik gemaakt met een strookje washi tape. ( Sweet Sadie )
De foto heb ik 3x gemat in de kleuren Always Artischoke, Baked Brown Sugar en Melon Mambo en daarna de rand geponst met de Dotted Scallop Ribbon Punch.
En als laatste accent een paar doilies achter de foto en deze gave grote vlinder uit de Butterfly Thinlits set met op het lijfje een aantal Pearls.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook eens een lo te maken met de stempels van SU. ;)


Mocht je nog gebruik willen maken van de SAB Aktie dat kan nog tot 31 Maart. Bij elke 60,00 euro die je besteed mag je 1 gratis artikel uit de SAB Catalogus kiezen.
Daarbij gaat jou naam ook bij mij in de pot voor een SU Pakket dat ik verloot.
Rechts bovenaan mijn blog vind je de foto van het pakket en link met meer info.  ;)


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot snel weer. ;)


Groetjes Rosalien


Deze artikelen heb ik gebruikt:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: