zondag 22 maart 2015

Ons Teamdagje

Gisteren hadden wij weer ons Teamdagje. Helaas was het clubje niet compleet omdat de andere dames niet konden.
Maar het was weer als vanouds reuze gezellig. :)
Nadat we iedereen begroet hadden waren we allemaal toe aan koffie. Hetty had wat lekkers voor bij de koffie mee genomen. Dat ging erin als koek, wat was dat lekker.
Hier zie je ons smullen...lol...









En aan de glimlach van Jolanda en Winande te zien liet het zich goed smaken. ;)

Natuurlijk word er ook geswapt en dit zijn mijn gekregen swapjes.
Gerjon had voor iedereen een flesje water feestelijk verpakt op tafel staan. Super leuk!
Een tag met een zakje thee erin voor als je toe bent aan  pauze van Winande.
Een mooie boekenlegger met de o zo leuke stempelset Cheerful Critters van Ilja.
En een doosje met wat lekkers erin van Jolanda. Jammie, ze waren lekker. ;)
Bedankt dames, ze zijn erg leuk.





Ook ik had swapjes gemaakt.
Geïnspireerd door de SU video waar Charlotte je de techniek van het Noorderlicht laat zien heb ik deze serie gemaakt. Allemaal met een andere afbeelding maar wel met dezelfde kleuren inkt.



 
 
 
 








Hier nog een kleine impressie van de dag.
Iedereen is hier even serieus en druk bezig...lol...
Er werd ook volop gestanst want men vond de Dies van de Fry Box, Berry Basket en de Mini Treat Bag zo leuk en niet iedereen was in bezit van deze stansen dus is het leuk om ze nu eens uit te proberen.








Bij mij is er niet veel uit mijn handen gekomen, ik was vooral druk met kletsen en lachen.
En wat vliegt de dag dan voorbij zeg! Voor mijn gevoel ging dat veels te snel.
Gauw maar weer een nieuwe dag plannen. ;)


Bedankt voor je bezoekje aan mijn Blog en een fijne avond nog. ;)



Groetjes Rosalien




Dit zijn de producten die ik gebruikt hebt voor mijn kaartjes:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: