dinsdag 17 maart 2015

Kennis maken met SU?

Op zaterdag 28 Maart van 10:00 uur tot 12:00 uur s' morgens organiseer ik een Kennismakings dag van SU.





 Deze dag staat in het teken van Kennismaken met SU in een onspannen en relaxte sfeer.

Vandaag laat ik je kennis maken met de producten van Stampin Up.
Je kan de producten in het echt zien waarbij ik het één en ander hierover vertel.
We gaan een Make and Take doen ( klein projectje maken ) zodat je de producten zelf uit kan proberen en kan je  tijdens de Make and Take mij al je vragen stellen die je nog hebt, over de producten, workshops, party's of demonstratrice zijn.

Deze Kennismakingsdag is geheel gratis maar laat me wel even weten dat je komt zodat je verzekerd bent van een plekje. Er is plek voor 6 personen.

Tijdens deze dag is het ook mogelijk om door de Catalogus te bladeren of een bestelling te doen. ( geen verplichting )

Mag ik jou verwelkomen? :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: